SAMO - навігатор світом самовивозу та зручних покупок!
Зменшуйте черги та збільшуйте кількість клієнтів!
Дізнатися більше

Користуватись SAMO - це

робити власний бізнес ще більш стійким та сучасним, а також:
зменшувати черги, але збільшувати продажі
витрачати менше на касове обслуговування
не витрачати час на неактуальні замовлення
залучати нових клієнтів без витрат на рекламу

Як працює
SAMO?

Виконайте 3 кроки, щоб зробити власний бізнес більш сучасним, зручним та цікавим для клієнта.
01
Приєднайтеся до системи SAMO та додавайте вашу продукцію до каталогів.
02
Отримуйте сповіщення про замовлення від клієнтів та виконуйте їх.
03
Отримайте оплату за замовлення та видавайте у торговій точці або поштою.

Як підключити та інтегрувати у ваш бізнес-сервіс SAMO?

Підключіть свій бізнес до SAMO
Оберіть зручне BOX-рішення для інтеграції сервісу SAMO. Укладіть договір на підключення з Ощадбанком.
Підключіть свій бізнес до SAMO
Оберіть зручне BOX-рішення для інтеграції сервісу SAMO. Укладіть договір на підключення з Ощадбанком.
Підготуйте команду до роботи з SAMO
Налаштуйте систему для отримання замовлень та їхніх оплат. Організуйте роботу персоналу та підготуйте місце для видачі товару.
Підготуйте команду до роботи з SAMO
Налаштуйте систему для отримання замовлень та їхніх оплат. Організуйте роботу персоналу та підготуйте місце для видачі товару.
Налаштуйте систему та отримуйте замовлення
От і все! Це стандартна схема інтеграції до системи SAMO, але вона може змінюватися відповідно до обраного BOX-рішення.
Налаштуйте систему та отримуйте замовлення
От і все! Це стандартна схема інтеграції до системи SAMO, але вона може змінюватися відповідно до обраного BOX-рішення.

Комплексні BOX-рішення для вашого бізнесу

BOX SAMO&Poster POS
Poster POS – програма автоматизації та складського обліку для бізнесів різних форматів: від великих ресторанів до невеликих точок з кавою на виніс. З Poster POS керувати онлайн-касою, складом, фінансами, аналітикою та CRM значно простіше.
BOX Samo&Reston
Reston – платформа, на якій клієнти зможуть швидко, легко та онлайн бронювати столик у вашому кафе чи ресторані. Програма допоможе збільшити кількість відвідувачів, адже кожен точно знатиме: в улюбленому закладі для нього завжди є місце.
BOX SAMO&Web
Застосунок SAMO – мобільна платформа для покупок онлайн. Це вигідне рішення для торговців з будь-яким видом підприємницької діяльності, що шукають додаткові онлайн-канали для продажу продукції.

Популярні бренди в SAMO

Чернігів Київ Кропивницький Дніпро

Стати партнером SAMO

Заповніть заявку всього за декілька хвилин та станьте партнером SAMO вже у найближчий час!

    Що буде далі?
    З вами зв’яжеться менеджер та надасть відповіді на всі запитання. Ви підпишете договір з Банком щодо співпраці. Відбудеться технічне підключення до SAMO протягом 7 робочих днів (термін підключення залежатиме від потреб бізнесу).

    Маєте питання?

    Чи обов'язково мати інтернет-магазин для підключення в SAMO?
    Ні, інтернет-магазин для підключення до SAMO мати не обов'язково. Важливо, щоб товар було оцифровано та пов'язано з системами обліку.
    Які фінансові ресурси необхідні бізнесу для участі в SAMO?
    Інтеграційні роботи виконує ІТ-служба Партнера. Для зручності та простоти підключення було створено ВОХ-рішення.
    Скільки часу займає підключення в SAMO?
    Протягом робочої доби, після підписання всіх документів продавець може отримати доступ до робочого кабінету вебпанелі для внесення товарної бази. За умови прямої інтеграції через АПІ час залежить від взаємної роботи над АПІ.
    Чи можна синхронізувати програму з SAMO (кожного дня), наприклад: ціна товару, кількість, акції?
    Так, за умови прямої інтеграції через АПІ
    Як здійснюється оплата в SAMO: набір товару покупцем – підтвердження касиром (чи може касир відредагувати ваговий товар?) – оплата – це так?
    У разі реалізації поштучного товару після підтвердження наповнення кошика покупець оплачує онлайн, і касиру надходить інформація про замовлення. За умови реалізації вагового товару касиру надходить попереднє замовлення. Після коригування ваги та суми клієнт має підтвердити і оплатити кошик у додатку.
    Чи є зворотній зв'язок з покупцем для уточнення замовлення?
    Так, зворотний зв'язок з покупцем для уточнення замовлення є.
    Повернення товару під час видачі: як повернути кошти клієнту?
    Рішення щодо повернення коштів приймає торговець. Технічно повернення здійснюється згідно з правилами МПС (як звичайна безготівкова трансакція).
    Коли будуть зараховані кошти на рахунки, якщо продаж через мобільний застосунок SAMO?
    Зарахування коштів здійснюється наступного дня.
    Які документи потрібні для оформлення заявки?
    Для підключення необхідно заповнити стандартний пакет документів (його надасть менеджер Ощадбанку) та підписати договір інтернет-еквайрингу.
    Залишилися питання? Ми маємо відповіді!